Blog  What's New

Video post
By Polo Field on February 5, 2014 - 12:57

Megg takes over #WaddleOn, bringing her hoodie magic to Blacksmith Force, Statue Roommates, and more!

 

Waddle on!
 
-Club Penguin Team
 

Comments

1aaron1:

Megg needs her coffee!!

Tech70:

I like the little voices that Megg provides. :)
I also think Megg's mini-music party needs more cowbell. :P

Megg:

Agreed! Glad you got the reference haha :)

Bluefire4411:

Megg why do u takeover everything?!

Chibiko911:

Because she's Megg.

Magnet Mario:

I couldn't stop laughing!

coler567:

megg you rock holla! lol that was so COOL!!!!!!! i love the megg takover they rock and so do you hope to see more of you soon.
-coler567 im not leaving.............ok fine
-waddle on :)

jake265:

this was so funny.:)

kimberlee476:

Awesome! I loved it! :D

Babybel7:

I love it! So funny! Do more times!!!

Allon:

cool and funny

Icicle1812:

MEGG TAKEOVER! SOOOO AWESOME AND FUNNY! I loved Statue Room Meggs, and when you wouldn't go! You were like HOLA! And then there were footsteps and then you said awww man! Do i HAVE to go! LOL! I love u Megg! PS First Comment!

1dude:

That waddle on as megg tastic there so funny you took over the waddle on AHHHHHH

Samimo24:

LOL so funny :p

Snowman Blue:

HILARIOUS
You should do this more often!
Waddle On!!!

Domo6367:

Awesome! Holla!

Wester123:

Awesome takeover! :D

Kevin1975:

good

sisalou:

Megg, you are taking over club penguin!!!! Me and my pug love watching waddle on! Thanks for making a sick day better! Pugs and Kisses!
-sisalou

Cookieball2:

LOL!! So funny I like the ending when Megg did not wanna end the show, until then waddle on!

kannoo:

Megg Polo! When is the new EPF Headquarters going to be released?????

50icy50:

Megg, you are totally one of the coolest penguins EVER!!

Bwsamfay:

I love it! Next I think you will put loads of Megg stuff on the island or Megg Monday!

Eceyenice:

I Think Megg

austin2611:

i loved it

c1887j:

hi megg I think this one is a little funny but to short next time you take over longer please

Milbo1:

I am feeling ill but this really cheered me up! Cool waddle on episode!!!

Megg:

Get well soon!!

Milbo1:

Thanks megg!!

kat cp1:

Megg is Cool and WaddleOn is Awesome ! =D

Farious:

This was hilarious!
--
www.FariousCP.com

Skipperz3:

Awesome episode!

Waddle on!
-Skipperz3

Skipperz3:

Megg is taking over EVERYTHING! lol
-Skipperz3

Bubblesducky:

Pure awesomeness!

Bubblesducky:

awesomeness!

Mepauset:

Once again, a Megguish #WaddleOn :) The Megg voice is MEGGUISH, the penguins are MEGGUISH and Megg is MEGGUISH. Best episode ever !!! (and please don't leave, you're so funny).

A Megguish Day on the Megg Island.

-Megg-auset on Club Megg.

Bramblelove:

That was megg-tastic! I loved the Megg-raphone

Cherubim1:

What do you think you should take over next?

Blairblossom:

Best episode EVER! All that the mini-music party needed was more conga line! XD

Bucky Boo 1:

I love all the hidden memes in The Spoiler Alert and Waddle On! It makes it so much funnier! :D

1aaron1:

this one is funny i like it when megg says "I NEED COFFEE!!"
than everyone gives her coffee shes like "NO I DON'T WANNA LEAVE"
THAT WAS FUNNY(poor penguin he didn't get to fix his guitar)
lots of laughs

Chingu123:

Too short! I wish it was double legnth! Amazing episode - my favorite so far! I want my own Megg-aphone, too!
#WaddleOn!

super705:

haha so funny Megg!

webbzie:

hi megg! :D
for the "daily igloos" thing< can you show my igloo plz? anyway AWSOME vid :D

-webbzie

sunpenguin2:

megg ya took it to far but funny.

E973:

Good job on leaving the show!
Now don't come back!

Enter nickname:

Hey guys it is megg here meet me at the dace floor on your I pads at5:12 I will be Ashley 22953be here Megg take over today

Kayla B9:

megg. I AM YOUR BIGGEST FAN!!!!!! LOVE YOUR STYLE, your voice, your name, SHOULD I CONTINUE? and, ... YOUR SOOOOO FUNNY!

Puffle 109:

I laughed quietly so my mom wouldn't hear me!!! Aslo Megg you should do takeovers it's funny my bro laughs at them (he's a chattabox!)Yee Haah!

cguy456:

Soooooo Funny!

Megg, remember:
ONE DOES NOT WADDLE INTO #WADDLEON.

Crazyflyer11:

that was awsome. Megg should take over everything. mabey there should be a theme of her : D

Buddybird2:

LOL! Megg, i think you should do this more often! Waddle On seems more funnier like this! :D It should be more longer so Megg could have more fun in it! :P

Buddybird2:

Also the Prehistoric party is still on? YAAY! well it is right now.. I could still go into the past.. in cp.. and turn into dinos..

Zoeyosc:

Hi Megg!! :) Do you think that you guys at club penguin can make more stuff for non-members?

Ninjapro 800:

Hi Megg, I wanted to know what is your favorite part about working with Club Penguin??? Plz REPLY!!!!!!

Epicwithswag:

Is the card-jitsu thing Sensei said in the Spoiler Alert about Card-jitsu Shadow? If yes, I wanna be a shadow ninja! :D

Magnet Mario:

Polo Field: I baked you a pie

Megg: Oh boy! What flavor?

Polo Field: Pie Flavor!

*Epic Music comes and pie comes out of pie*

Bat Wen:

What flavor pie came out of the pie?

beatboxjoe:

Alright you've waddled into #waddleon. now let's do the Mordor thing

Sandy54488:

Cool! Not only that Megg changed the stories, but she's really cool! Love it! :)

Sandy54488:

Cool! Not only that Megg changed the stories, but she's really cool! Love it! :)

Jeffrson1:

Megg is like "Okay Byeeeeeeee" (From the movie, Frozen)

1aaron1:

the more MEGG the merrier :p

#SweetiePie:

Ha ha ha ha you got me rolling on the floor! That was the best Episode ever! Holla Megg!

Tobyp999:

Liked the video , but you ARE taking it a bit too far!

Penguinv2316:

That was so funny!!! I want to watch more of Megg Takeover!!!!

1aaron1:

the more Megg the merrier! :D

monster8500:

there is a glitch where it say quest for the golden puffle but it's the dino one for the stage

Breezey2012:

THAT WAS TOTALLY AWESOME!!! And i didn"t want you to leave! Takeover the next show plz!!!!!!!!!!!

Batman24614:

Sorry Megg... One does not simply take over #WaddleOn, Lul

Nathanl9:

I laughed so loud my mom came over to see what was goin' on. I was literally LOLing. FUNNIEST EPISODE EVER! Wait, I thought the #MeggTakeover weekend is gone? But it was funny at the end when she said, "Aww no!" I'm watching it again, and again, and again, then I'm gonna text my mom through the Mac, and I'll watch it again, and again, and again, then I'll play Club Penguin, then I'll watch it again, and again... [THOUSANDS OF YEARS LATER] then I'll catch up on Waddle On.

Timmyremus1:

YEP IM LEAVING CLUBPENGUIN AND IM BACK IN 2014 MARCH 1

Kate0609:

no megg dont go i want it to keep going enles if u have a party on club penguin ps plz do!:D

winteree7:

Hey, Megg you should have a Megg take over party or a Megg take over Monday!!!! friend me too!!!!!!!!!!! I think all penguins want more Megg takeovers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Koolred05:

what sever do u go on

sebas8082:

Megg be my friend, I like the video! I am your fan!

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.