Blog  What's New

Image post
By Polo Field on May 29, 2014 - 13:33
Some of you may have heard rumors about what we've got coming up in June.
 
Well, if the rumors you heard were about soccer, they're true!
 
We're holding the first ever Penguin Cup!
 

 

Get your cleats out, the games begin June 19.
 
Waddle on!
 
-Club Penguin Team

Comments

Tech70:

Awesome! I can't wait for this party! :D

luigi48327:

Looks realistic!

pizzasteive:

wow how do you become penguin of the week?

Dj Fabulous:

I think we all deserve to be the penguin of the week! We are all amazing citizens and deserve 10,000 coins!

Elsa739:

Well you just have to try to be kind and hope that other penguins will nomanate you
Good luck

Chingu123:

GO TEAM RED! YES! DEFEAT THE BLUES! Are teams Yellow and Green going to participate? I feel like they always get left out :( I like both the Green and the Red team (but mostly Red), so I would like for them both to play in the Penguin Cup.
As always, waddle on!

Candycane788:

GO BLUE! oh and do we pick our teams? And I am so excited for this!
G
GO
GO B
GO BL
GO BLU
GO BLUE!
GO BLU
GO BL
GO B
GO
G

Lalaloo:

;D yah totes with ya.

Dino Roy :

G
GO
GO R
GO RE
GO RED
GO RE
GO R
GO
G

The Disco123:

if we get to pick our teams blue will win because it's the most popular. Everyone will pick it.

Amby:

Me to

Anonymous:

Lillypad2000 deserves to be penguin of the week because she is very friendly

Dino Roy:

DO YOU HAVE TO WEAR CLEATS? PLEASE REPLY!

Lexi:

It looks so amazing

Amby:

It looks amazing

hedgie131:

I cant wait for all the cool items and stuff for this party. I hope you guys bring back some old items for this party. That would be awesome!

Sonic:

Me too

Trainman1405:

I am so excited, can't wait!

Pen50gi:

Fantastic concept artwork. I can't wait to see the rooms in full.

-Pen50gi

1999bloo:

Can't wait :D Go England :D

PenguinMan1:

YES GO ENGLAND :D

Zain Jafrani:

Fruitcake! Nice polo which colour is which country. This is gonna be like the real FIFA world cup except it's the FIFA penguin World Cup . Go canada

1aaron1:

i knew it!

Pen4928:

Wow, that looks great! I hope the team does well with this. #WaddleOn!!!

Dragosv224:

That's pretty cool, will there be any free items for our non-members?

Livie5574:

I hope that there will be items for non members!

Cp helper:

I do think cap non members are not as happy as the members are, I am a member but my sister isn't and sometimes she feels mad about not being a member so If you please, put something (even if it's little) for the non members thank you so much!

Huskyiditarrod:

OMG YAS PLEASE NONMEMBERS HAVE IT HORRIBLY I STOPPED PLAYING FOR TWO MONTHS LAST YEAR BECAUSE OF THIS ISSUE! JUST A LITTLE TINY BIT!

Windandwillows:

Yes! Please! And please add a feature where when ur membership expires u can choose one of each item to keep and wear even if u become a nonmember. My sister's membership expired last week and she won't change her outfit until she renews her membership because she thinks the nonmember hair for girls is dreadful!

Mz piggy:

I think CP has gotten better about non member stuff lately, though the nonmember stuff in the future and hats party are mostly for boys...

thumb:

yea me to but probably not it is always the same all the partys have all the good stuff only for members so i say make one party a non member party were all non members can buy some good stuff

Mash lover:

YES! Thank you that is a great idea!

Anonymous:

There usually are a few non-member items! (The Fair,Crazy Hats Week) The Crazy Hats Week Party had 5 Free Items for everyone but normally non-member items cost! Non-members are able to Collect a Protobot Mask for FREE during the Future Party!

Trainman1405:

Looks great! I remember the Sports Party in 2006 and Penguin Games in 2008 were a lot of fun so I'm sure this year's Penguin Cup will be even better.

KalidAlZamil:

I was in both parties and you're right!

speedey34964:

Looks super cool :D

Happyblue128:

Wow, that looks awesome! I hope Aunt Arctic heads onto the island so she can report the results of the Penguin Cup to the Club Penguin Times! I have a feeling that the Penguin Cup is going to be one of the best sports events the team have ever held!

I wonder how we will celebrate in July, after a long month of playing sport. Perhaps celebrate with a Music Jam?

Waddle On!

Marissa 22:

I think it will be cool too

Taylor:

Yeah I agree, and a Music Jam sounds super fun!!!#can't wait

L a c i e:

COOL! CARN`T WAIT!!!
W
a
d
d
l
e
w
wa
wad
wadd
waddl
waddle
o
on

WADDLE On!

Pretty7156:

first comment!! And that looks so cool!! I really like soccer so this is sweet :D

Adamdarkblue:

Wow! Cool! I would love to play the cup! I am excited!

The Shy Guy:

This sounds like a cool party! :D

Red498:

You should make a world cup song.

WhiteFurCoat:

Man, I sure hope so. :D

Barcoterror1:

WOW !! That Party will be soo Awesome , I Can't wait !! Club Penguin is the Best Game EVER :D

jasmin8:

I know, right? BIG THANKS to all the cp team! I've been playing this even before brown puffles were discovered! I still remember the day when they had the pet shop transformation! Or the time when I first caught mullet... Or when the lounge was turned into a Disco Arcade... all great memories...

iSubhi2012:

I am excited for the party.I think team red v/s team blue is going to return.

james14:

please add me Tech70, Pen50gi, 1aaron1, 1999bloo,
i'm your fan!

Wordgirl888:

I'll add u!

Shadzy:

Me and Megg are going to DOMINATE!

Marissa 22:

I am very good at soccer so I am so happy but what time :)

Aliahba76732:

Ya what time is it for Canada?

Cheese:

GO USA!!!!!!!!!!!!
(Including Hawaii And Alaska!!!!)
:D

Harry Cp:

Seems like fun :) I hope there are many rooms decorated though.

Michelle5883:

I would ❤️LOVE❤️ to participate, but I am horrible at soccer! Wish me luck!;)

Lalaloop:

Lol me too though I love it!

Elenore2013:

G
GO
GO B
GO BL
GO BLU
GO BLUE
GO BLU
GO BL
GO B
GO
G

Best Darkrai:

The first ever? Does that mean that this is going to be an annual thing?

Glitterbug K:

It just means it's never happened on the island in the past, but who knows what could happen in the future!
- The Club Penguin Team

happy92900:

awsome cant wait

Annebella8:

How do you become penguin of the week? And how do you say that somepenguin deserves to be POTW?

Penelopeice:

You can comment your nominations under other Penguin of the Week posts. We always read through everyone's suggestions! If you'd like to become Penguin of the Week, you can nominate yourself, or ask a few penguin pals to nominate you too. :)

- The Club Penguin Team

Rapinzel550:

Please do it next year!

Dino Domo:

Can't wait to play some soccer!

Zain Jafrani:

I can't wait this is gonna be the best penguin cup ever

pinky19799:

they should make it so u get an item of the cup if u win

Furbear19::

It is the PENGUIN CUP! I bet it will be soccer so I'll enjoy it!

Penguin 43:

Hey Polo Field!
A Penguin Cup sounds so cool!
I thought that the main Party in June would be the Penguin Cup!
Those sneak peaks look so cool!
Who is the famous character on the island at the Penguin Cup?
Also, is the trophy with a football inside at the Robo Shop at the Future Party from the Penguin Cup?
I can't wait until the Penguin Cup begins on 19/06/2014!
WADDLE ON! :D

Afor1:

Oh my, looks so much fun! is it gonna be at a certain day/certain time, or will it be around for a week, please reply! c:

~Afor1

am a robot:

awesome i loveeeeeeee soccer

Bramblelove:

Cool!

pingoodood:

wooooooooooooooooooooooooo it starts 11 days befor my b-day wooooooooooooooooooooooo

balle138:

cool

Bubblesducky:

Looks awesome! Can't wait! :D

Clare:

Cool I play socker and sing!

alan12309:

I don't like soccer, but this party looks FUN! I also heard rumors that Aunt Arctic will be the party's mascot. Is that true? It would nice if you could tell me the answer polo field.
W
WA
WAD
WADD
WADDL
WADDLE
WADDLE O
WADDLE ON
~alan12309

A11013:

it looks like Team Red and Blue in the picture. #WaddleOn!

Firby00:

This is so awesome! I'm only a 2011 penguin, so I have never visited a red team, blue team sports party before. Will the jerseys in the newspaper be for non members? Also, is the prom mini event part of it? Please post and respond Polo!

Teggs:

This idea is classic! This sounds great!

Emily61284:

Ugh! Why the 19th?! My membership expires on June 17th! NOOOOO!!!!!!!!!! Will there be free new non member items because soon, I will be one of them!!! Noo!

Melvin 505:

Faith in Club Penguin: Restored!

xrob:

will the world cup Party be Awesome i need to see it I need to see it!!!!!!! lol

Smvo :

Woooo can't wait!! Yeah!!!! Penguin Cup!! I bet it'll be fun!

Livie5574:

Awesome!!!! I hope next there is a basketball one I didn't get to do the 2006 Sports!!! #WADDDLEON

Livie5574:

Im pretty good at soccer but not the best!

Babycrier:

GOOOOOAAAAAALLLLLL!

Sk8tergirl1:

cool!

Mighty Pant:

That looks pretty cool!

Pinkleyfun:

I really miss my cp account. I HOPE I CAN LOG In AGAIN!!!! I dont think that will happen. im still a big fan of cp and puffles!! My penguin is almost a year old i made it last year on June.

MarcusjoshuaCP:

Hello Soccer party as if you heard if you go to the membership page it says also new soccer items for party!

Brownie:

I heard that there is going to be power moves is that true? Polo friend me

sandragopal:

s-s-soccer? yay...who wouldn't like it...um...is there any other sport that's happening other than soccer. tha-that would be better. *glups*

rockondude48:

Ok, so since I'm a huge MARVEL fanatic, I was just wondering, when will the next MARVEL Takeover be? I reeeeeeeeaaaaallllyyyyy want to know and I cant wait for it! Please respond to this, mods.

Nickfury789:

Me too.

Manwell1:

Looks really cool. I remember the Penguin Games in 2008, and I can't wait for this party :D

Maddypaddy4:

I remember the penguin games! I made my penguin that year and that was the first cp party I've ever been to!!!! SO EXITED FOR PENGUIN CUP!!

Xxxhelenxxx:

Yay! Even though I don't play football, I'll support UK :D! I knew it!
Btw I asked the cp support about this a month ago and they said no its not coming XD. Is there going to be a Frozen Takeover Party c: like Polo Field said in a event? Because if there is, then it will be the first takeover party which I'll actually like c:!

WADDLE OOOOOOOOOON!

Anonymous:

This is very interesting!! I'm very excited about this party!! This seems like a fun activity anyone can participate in!!

Anonymous:

Why a Club Penguin Cup? It sounds very interesting! I was just wondering where you got the idea. Will there be any Free Items? Will a mascot be visiting at that party? Please make another Hollywood Party! I was not there for that AWESOME event. Are you going to change the Sports Catalog for this event because it has Soccer Jerseys in it?

marifer0521:

i an a big fan of soccer i will love this!

Mattthew879:

I'm excited for this one, things are looking awesome! With the turn out of Funny Hat Week, this is going to be awesome.

celcius 11:

woohoo but wait a second.... Nevermind this is awesome!!!

Elenore2013:

Can't wait til BLUE WINZ! . . .
Btw GO BLUE

stinky8080:

It sounds interesting but there should be another adventure party and a music jam!
- stinky8080

charger 430:

who is competing
is it countries or is it red,blue,green,and yellow

Pitt steeeeelerz:

Red and BLUE
Ps cheer 4 blue! :P

Anonymous:

I'm very excited about the Clothes Catalog and Furniture Items and the Penguin Cup!!

Elenore2013:

I bet the catalog is gonna be ALL soccer stuff and they're probably gonna sell that soccer ball.
GO BLUE WOOO!!!!!

Anonymous:

I would like to nominate Rosarose6 for Penguin Of The Week! She is kind,has an awesome sense of style,sends friendly postcards,follows the rules,has an awesome igloo and since she says Yes to every friend request she gets,she has 500 Friends! She loves playing with her friends and is an awesome penguin!!

FASHOIN LOVER:

I LIKE SOCER.WELL YOU COULD MAKE A ..............................FASHOIN PARTY!ITS JUST AN IDEA.

SOCER LOVER:

SWEET!I LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEE SOCER!I PLAYED 1 HOUR A DAY BEFORE! : ) : P : l

Ham O Ween:

Wow! Can't Wait for the Party!! It's on my Birthday Month!
Which is really JUNE 2nd!! So Can you just say Happy Birthday Ham O Ween for me!
That would be a Awesome Thx!
I Can't wait for the Next Spoiler Alert! He he!
Waddle On!

Ham O Ween:

P.S. Can you say Happy Birthday on the Spoiler Alert!!??
Waddle on!

Hermionie42:

I wish they would do that for my Bday (June 17)

Sidneyrulesx:

That's very good, I'll be there.

gabe:

i think its probally Holly wood party again and this looks really good good luck making the party and waddle on!

Sidneyrulesx:

What time!!!!!!!

Blairblossom:

Nice way of hinting at this party in the newspaper again, like in the secrets section where the last words say "Next month is Fair!" I love when you do that!

imawesome145:

the party starts in june

PEBEL17:

GREAT I HAVE BEEN WAITING FOREVER TO GET TO PLAY SOCCER AND GET A CHEERLEADING OUT FITE ON CLUB PENGUIN I JUST HOPE THAT THEY WILL CHANGE FROM SNOW OUT FITES TO SUMMER OUT FITES BUT WHAT I REALLY WHAT IS TO HAVE A HOLLYWOOD WEEK!!!

Bird Blogger:

Me too! That's a great idea

ajpenguinboy:

#USA FOR THE WIN!!!!!

Thunder24:

USA! USA!

Yellowlady10:

I'm so excited! I used to be a fan of soccer, but I'm really excited still. keep calm and waddle on! ;)

Qualsly:

OOOOK! LOOKS LIKE TEAM BLUE IS WINNING! lol. in real life I haven't played soccer.. but i bet i will in Club Penguin! Soo.. i'll get my uniform and cleats and sun visor. GOOOO ENGLAND AND AMERICA!

Etsays:

GO ENGLAND WOAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Crystal21680:

Can we have another dance themed party? I really want to be in one, I really want some hip clothes and most of all... I really want to meet Cadence. :D

Blu3st33l:

What kind of clothes would you want to see at a Dance Party?

-Club Penguin Team

squishie21:

i would like to see Elsa and Ana costumes!

Princesslj3:

Oh my gosh! Yes!!! But I had my expectations for the Card Jitsu Party. I guess it's July or some other month.

snowflakessc:

i'm sooo excited about the penguin cup, are real soccer players gonna be there?

lilyjenny:

WOW!! I can't wait for the game to begin!!! Quick random question. What is your favorite favorite sport?

Vindore :

Awesome! :D I'm excited for the party! :D

Meld246:

Cool!!! So will the Stadium be the only one decorated?? Are you gonna have a cheerleader course in the CPU??
In pic 2, is there gonna be a room in the stadium because it can't be in the snow forts...
*GETS POM POMS*

yosty345:

you guys are doing this cause its world cup season.arent you? anyways IT IS GONNA BE AWESOME!WADDLE ON!

Debu2001:

I'm so excited, Its Awesome! Can't wait! :D

Boss1615:

I can't wait!!!!!!!!! :)

Kiki 92000:

Maybe you should do a Spoiler Alert or sneak peek on the Penguin Cup!

YayaIcha:

omigosh that looks awesome! any possibility that the airport from the Muppets World Tour will be making a comeback( since World Cup 2014 is in Brazil)? and where will you put the news studio in the picture? the lodge, dock maybe? one last question: are you going to introduce us to any new mascots? like the founder of CP football? or maybe a sports news host? looking forward! waddle on :) !

Slippyoscar:

I KNEW IT I CANT WAIT. This is gonna be ePiC

Smiley:

Can't wait for the party and cool sketching lol

Lavaguy692:

I can't wait for it it must be so cool I have to see it!!!

Bellabingdoo:

Yay! Can't wait :3 GO ENGLAND XD!!!!!!!!!!!!!

~Bellabingdoo :3

Swat Matt:

hahaha cool im gonna show my penguin skills off i wounder who will win? GO ENGLANDDD!!!!!!!

furno8060:

Can there plz plz plz be a star wars party Part 2 plz that was my favorite party ever!!!!

Blu3st33l:

What was your favorite part of the first Star Wars Takeover?

-Club Penguin Team

Laval787:

Yeah can there ppplllllzzzzz be a star wars 2 takeover!!!!
It's my favorite George Lucas film!

Frank49878:

Awesome! Can't wait until the party comes out! :D

Anchor Man:

I am a very good defender in soccer! I love FIFA World Cup, and I can't wait to see it in the penguin world!
And P.S., I heard that there is a Music Jam party in July! I am resisting temptation of blowing up right now :x :x :x :x :3 :3 :3 :O :O :O :D :D :D

Best fishes,
Anchor Man

Muffincutie4:

Yes! I am so excited because June 19 is my b day and the penguin cup! Yay!!

See You Soon:

I never have liked football but this will be awesome! Something like a Frozen Takeover would be even more epic! See You Soon!

Tim Tam1:

What is everyone's favourite soccer team? :D

Chanhiesl:

Wow that's sick. I think you should also add a basketball court and a hockey arena because of the basketball and hockey play offs too because I know this all relates to the world cup but this is sick still.

charger 430:

totally
gotta luv basketball

Montrose: :

Can not wait I played soccer or football as you call it in the UK.

caulin2000:

I always wished they would hold soccer related partys because i play soccer and im very excited :D

Eskimo1630:

AWSOME!!!

Rockstar1819:

I am so fired up for soccer

Kiki:

I am so exited! omg

Dman64w:

Awesome will there be like free footballs?

Carlisle2253:

I cannot wait!!!!!!

cocoa1998:

YES I KNEW IT!

Torpen12347:

Cool stadium! I got a question though, what's a "Penguin Cup?" Is it a trophy?
Waddle on!

Cold Cool:

this is soo epic !!!!!!!!!thx club penguin team

Kirbydude47:

Nice drawing

Sweetpoppy13:

What team are you on polo?

Ryanec1:

Can't wait!!
Ryanec1

Jakadon:

I love Football! (soccer) Was this timed? Because the World Cup is on the 12th of June!

P.S who is everyone supporting? Football On! :P

Loveheart66:

That's great it's 10 days before my. Birthday Go Netherlands holland

gary louis 9:

I think this party will be my favorite party ever and I'm from 2011! CAN'T WAIT! GO RED TEAM!!!!!!!!!

kitkat765:

WHERE IS THE NEW PIN

Blue Doc 42:

The new 'FABULOUS' pin is in the dance lounge/arcade.

batmankj:

Lol I think its the Penguin Cup party Based on the 2014 FIFA World Cup in Brazil

H Penguin162:

That's awesome! Well l am not great at soccer. But l am still gonna play because it's fun and a l like it. But is it like the Penguin Games? Is there a winner?

bianca3006:

Will you be able to pick a country to represent?
If we cant that's fine,but i wanna cheer for Ecuador.
Also my B-day is June-5th so its pretty close together.
I am crazy with soccer,BECAUSE ITS MY FAVORITE SPORT!
Thnx for the sneek peek, Waddle on!

Kat567:

Awesome pic

UNKNOWN AWESOME PENGUIN:

MEXICO MEXICO MEXICO MEXICO!!!!!!!!#Mexico

Isabel 80 39:

Hi Polo and all Cp team.I AM so so enchanted, "with this super cool soccer party!"
I play soccer in real life (i am goalkeeper).and a thing please make a Mexican soccer suit or costume.
thanks
Isabel 80 39

USA soccer!!:

GO: USA GO: USA,
I am agree it is time for the winter sports to become summer sports!

Flysledder:

Cool concept looks a lot like the wii club penguin game

Dandan246:

I don't realy like soccer, so what can people who don't like soccer do in the world cup?

Blue Doc 42:

NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Can you please do something for penguins like me who hate football?
AND PROMS!!!

Amy72339:

There is already a mini graduation/prom party scheduled for June 12-15. I don't know if I got the date right. Check the post on this blog about this mini event.

isabelgr331:

I CANT WAIT TO SEE THE FIRST CPU!!!

Pinguino6292:

When will the party start?

Violetpiano:

Wow! I'm pretty sure this is gonna rock! Btw, can chu guys make a black version of The Sidetied? It could go with the yellow cheerleading dress, especially since it wasn't re-introduced since 2010! Gosh I remember all these parties, I've been playing this game even before I was in kindergarten! #CP FOR DA WIN! (puts on facepaint) >;D

~Your buddy, Violetpiano!

Enter nickname:

will you get a special item if you win?

butter:

is this in one room or in all of the rooms please reply

Pixie Pi:

I guess we will have to wait and see to be sure! What do you think?

- Club Penguin Team

Gysa10:

OH MY GOD Soccer is my favorite sport my mind is exploding right now! I wonder how you get onto a team? But I m sure its going be awesome! GOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!
I play soccer so thank club penguin team for making a PARTY that involves SOCCER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waddle on!! I am a huge fan so I would be glad on the soccer thing if you could mention me and I m on a competitive soccer team ! On the first day of the party can you meet me on Zipline at 7?

Connie888:

Win are you going to chang the sport clohtes and I do soccer and I love it

Batmanisme:

I've never been to a single club penguin party and got my acount just one day ago. Can someone please reply and say how these partyies work?!? It looks super fun I just want to know how the party's work before I go to one;)

Pixie Pi:

First of all, welcome to Club Penguin! Second of all, parties are big events that all penguins can be a part of. The island is usually decorated, and there may be extra items, games, and a there is always a whole lot of fun. You won't want to miss out!

- Club Penguin Team

cyrus68765:

Is this the Brazil world cup bu in Club penguin?

Bird Blogger:

Oh my goodness! It's soooooo cute! I love the little filming area!

Pooh1005 :

Cool! I can't wait to play soccer on CP! Nice job CP Team! You guys are so fun! USA FOR THE WIN! ~Pooh1005

Cgallup:

What teams are playing? I want to be in it!

Waddle Bodle:

That's what I'm taking about ;)

Muppetlover8:

SWEET! That looks SO COOL! I can't wait! :)
WADDLE ON!

thbigbadwolf:

O
M
G
.
WAIT...
YOU GUYS ARE CHANGING UP THE STADIUM!??!!?!?!
WA?!?!!!??!
SO AWESOMEE!!!
NO WORDS BRO.
NO WORDS.

Wolfyjumps:

We have lots of cool changes in store, so be sure to check it out when the arty starts.

@thbigbadwolf - Awesome name!

- The Club Penguin Team

Happi Dudley:

Hello everyone! I'm Happi Dudley! Let's get start my commentary hear me, this is the new update of the stadium?
Because if is it, it's so cool!

-Happi Dudley

Happy Morgan:

How do you get in the League

babylonkid14:

is there going to be a MLB allstar game in July

Wish Stealer:

GO BRAZIL!!!!!!!!!!!!!!!! I AM SO EXCITED!

Jackmpb:

YES! About time we had a party dedicated to the best sport! :D

Tunekitten:

I agree! What team are you cheering for?

- The Club Penguin Team

charger 430:

what teams are there

megymeg:

I am cheering for the green team because the color green is my favorite.

tabby10:

This looks so AWESOME!

Born2DRAW4ev:

Hey AWESOME! CPeeps! You guys did totally awesome planning for this; it starts on MY BIRTHDAY!!!! YAY! TOTALLY CHEERING FOR BLUE!!!!!!!

Cool:

Same I going for blue and happy birthday

Lightinigmax:

This is gonna be EPIC man! I'm supporting red.......
Who are you cheering for moderators? please reply!
Till then WADDLE ON CP!

Penelopeice:

We're cheering for all the teams! It's going to be pretty close... I wonder who will win the gold!

- The Club Penguin Team

Sparklepup18:

Cool! A Soccer Stadium
Just Remember if you Win or Lose don't worry EVERYONE'S a WINNER

Born2DRAW4ev:

Also I think Jaisal3 should be POTW next week. He stopped a fight between two penguins and told them to be friends again and now they're friends again.

Enter nickname:

Awsome I love soccer

Ktess:

Yah I can't wait until the soccer games!!!!!!!!

Giracielo:

OMG!!!!!!! This is AWESOOOOOOME!!!!!! I'm not that much of a soccer fan but since my brother is I'm gonna be celebrating too. I just have 2 quick questions.... 1: is the teams based on countries or red, blue, green, yellow? 2: WHEN R U GONNA MAKE A FROZEN TAKEOVER?!?!?! Thx for making my brother's dream cp party come true and... Go Colombia!!

Tiger15826:

AWESOME!!!!!!! I can't wait. GGGGGGGGOOOO YELLOW TEAM.

des1def:

it will be awesome

red81924:

After penguin cup Frozen party right?

Alpl1:

VIVA BRASIL VIVA BRASIL!!!!

Thanks for the awesome party CP! I've been waiting for this party for years!!!!

Penelopeice:

We're so happy to hear that!! What team are you cheering for?

- The Club Penguin Team

EM(::

RED RED RED RED RED RED! GO RED!

Rainbow:

THIS IS GOING TO BE EPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

happyigloo9:

YESH!!!!!!!!!! FINALLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A PARTY FOR SPORT FANS LIKE ME!!!!!!!!1

Penelopeice:

Wooo! We can't wait either! What team are you cheering for?

- The Club Penguin Team

Pannalopia:

yayziess!!! so excited!!! gooooo red! its like pink so yea!

Pannalopia:

will there be a sounders team??? GOOOOOOOO SEATTLE SOUNDERS!!!!!!!!!!!!!! WHOOOOOOOOOOOOOOO

Awesome Socks:

OMG huge soccer fan! I can't wait for this party to start! The picture looks awesome

Danel5:

sports party??? :D

Fairy61704:

Club Penguin Team,
Thank you for all the wonderful parties, igloos, penguin style clothes, and so much more. You have done many thing for every penguin on the island. Thank you for all your hard work coming up with new thing to make Club Penguin a better place for us. I love everything you do.

Love, Fairy61704

PewDiePie:

Frozen takeover?

Reply:

Wow thanks for the posts in june the CP is the in brasil and méxico in july is the teletubbie party!

Carcar2174:

I'm so looking forward to this party! I just know it will be a lot of FUN! Moderators what is the team you think will win the gold! I love to watch spoiler alert and would be super excited if uyou replied.

Waddle on,
Carcar2174

Hoosierkitty:

GO TEAM RED GO TEAM RED GO TEAM RED GO TEAM RED GO TEAM RED GO TEAM RED GO TEAM RED GO TEAM RED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S Frozen party, please???

mandarin25:

Woo Hoo!
Go RED!

vvwoozzz:

i hope you guys add the soccer outfits and cheerleader ones :)

Minlie:

Yes!!! Oh wait can someone teach me how to play soccer!! I can't run,swim,play any sports for 5 MORE WEEKS!!! I broke my leg 6 weeks ago I do the long jump in track.... that will explain how I broke my leg 0_0 well bye!

Kc Sunshine1:

Feel well soon! My friend broke her arm on the monkey bars and is in a cast.
~ Kc Sunshine1

Laval787:

Soccer is my favorite sport and i'm so excited about the new party! I'm kinda relived that there was not going to be a frozen takeover because I am a boy! :D

Javabava:

I really want to bring back the festival of flight in August again that party was the coolest

Kc Sunshine1:

Dear Club Penguin,
I REALLY, REALLY, REALLY, REALLY,REALLY, REALLY, REALLY, REALLY, REALLY LOVE SOCCER!!! My dad and I are both cheering for our home team (USA) and Brazil. At the World Cup party will new soccer balls be released? Last question: Will there PPPLLLLEEEEAAAASSSSEEEEEE be a Frozen Party? If there is 3 things I enjoy its Soccer, Frozen and CP.

Mack11754:

All you have to do is be kind,loyal and nice. And you can have a good game

Dencie:

I haven't been so ready for a party since the fair!

P.S Go green :D

Enter nickname:

Omg finally soccer!!!!!!! I want membership right away so my igloo is a soccer field

Lakob08:

I wonder who will show up?

Rookie?

Jet pack guy?

Candence?

HERBERT?

Rockhopper?

Who will it be?!?!

Bearybighugs:

It sounds so awesome! Also, can you please update the sports catalog? Keep the jerseys though, :)

iciered:

i herd about a frozen party is it real plz reply waddle on

Xkimo:

YAY! A Penguin Cup party! I want to ask if Club Penguin's Penguins will be the USA team mascots because I heard that Japan's team mascots will be Pokemon! I hope the party will have a super cool tour-INTURRUPTING PUFFLE-nament!

Waddle On!

em:

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO RED! RED IS BOSS! BLUE IS NOT! IM SUCH A RED FAN I HOPE RED WINS BUT IF THEY DONT IT WOULD BR A GOOD GAME(:

Vampire898 & Crzchoochoox:

GO BLUE play now play.clubpenguin.com :D

mandarin25:

Yay!
Can't wait!

G
GO
GO R
GO RE
GO RED
GO RED!!
GO RED
GO RE
GO R
GO
G
GO
GO R
GO RE
GO RED
GO RED!!
GO RED
GO RE
GO R
GO
G

Owlgirl02:

Noooooooooo!! No offense to soccer/football fans but I hate soccer/football.

Rockyy 1c:

Australia is definetly in the Penguin Cup because when you customize your jersey you can have yellow and green
GO AUSTRALIA!

sam25071:

guess what USA got into the real world cup

batmank1:

I think its going to be the Penguin Cup and i think it will be from June 19 to July 1 and i think its based off of the 2014 FIFA World Cup in Brazil!

I Girl:

please please add something like free items for non-members to play too!
please reply Club penguin

-Go Club penguin! :)

Rosey 1533:

Nice sketches, they are pretty cool. I always wonder how cp does it.

Rosey 1533:

The sketches look pretty old like maybe from 2010. That reminds me, I really like old fashion cp things.
And I also wanna say that I think the sketches are pretty inspiring and cool.

Rosey 1533:

I can't wait until cp prom!! The glamourous hair is just what I wanted on cp and I can't wait until the soccer party at game. I'm cheering for blue team, I might even be a cheerleader! I wonder how club Penguin residents come up with these awesome parties *future, prom, caveman time, puffle party, they are geniuses!!

Gulpy9:

Wow cool u know that's pretty cool

megymegmeg08:

I am so happy that Club Penguin is doing this because number one I love sports ( my favorite sports are baseball and soccer) and its fun. Number two is making teams and having a change for penguins to hang out because school is finally over and summer is starting.
Number three is that the university finally changed to something interesting and formal for penguins to have fun with and be fancy. Number four is that penguins can get new personalized outfits and uniforms which is awesome.
thanks!

Bluebell0812:

WOW!!! I shud tell my classmates to open a CP account!!! ,. . . . . . . . . . . . they r mad fans of soccer!!! And for now : #worldcup and #waddleon!!! ;)

pinkypie0507:

J penguin jus should get potw he is so nice when I wasn't a member he let me stay at his igloo he made me a little room he is awesome he always looks out for his penguin pals he is so cool oh and waddle on go red or blue or green or yellow I love them all xd

qwer5tyuiop:

GO BLUE we get to pick our own teams right? G GO GO B GO BL GO BLU GO BLUE GO BLU GO BL GO B GO G

Wakoo5000:

I think smallpopper because he's friendly and nice he's my best friend that's why I choose him I hope he's the penguin of the week CP please pick him he's the best friend I ever had

Luna35515:

Hey!i can't wait for the CP cup!i really hope the blue soccer team wins!sorry for red,or green or yellow,but its my choice!this is my cheer but sorry but yellow isn't in it.red is boring green is snoring blue is scoring WOOOO!i am a cheerleader for blue.
GOOD LUCK!!!!!:D :)

rockey11224:

YAY! I have been working hard!

ava2013z:

sweet cant wait! At first im like what now im like YAY im on teem green:)

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.